Tuesday, April 3, 2007

şeylerin sembolikliği:)

Böyle foucault baudrilliard arası bir başlık oldu farkındayım. Kendilerini de sever sayarım. Özenirim de belki de biraz kuşkulu da olsa. sadece bir resim göstereceğim. Lyonda laiklik ve modernite simgesi kuleyi yapmışlar katedralin yanına. azıcık katedralden kısa diye ucuna beyaz bir metal tabaka eklemişler katedral kadar boyu olsun en az diye:) Gülüp eğlenmiştim, sembolik güç gösterisi yapma ne kadar yaygın ve sosyolojik bir vakaymış meğersem.Fotoyu yükleyemedim, tek yapmanız gereken ingilizce wikipediaya lyon yazmak ordaki ilk resim zaten...

Neyse, böyle işte.
ben yatar uyurrrrr...
00.19 04.04.2007

1 comment:

ikinehir said...

eheuhe öle mi yapmışlar cidden ?? ama ben baktım boyu hala kısa, değil uzun aynı bile olamamış.. cık cık cık :))