Tuesday, June 5, 2007

şeylerin sembolikliği-2

Dün öğrendiğim bir bilgiye göre Fransada yapılan bu kuleye beyaz ek yapıp laikliğini kanıtlama çabası aynen Türkiyede de gerçekleşmiş. CHP Halkevlerini kruduğunda camilerden uzun olsun diye dikkat etmiş. Çok güldüm. Fransa -Türkiye gerçekten karşılaştırabilinir yerler Murat hocam sana sesleniyorum haklısın:D

12.54
P.S.Finaller boy boy, ödevler boy boy, sen otur kı*ını koy.
P.S.2 biri şu aklımdakileri durdursun. "ben hayatımın bir yerinde takılıp kaldım. sanki zaman durdu." Hatırla sevgili-Ahmet:Ppuhahaha. final dönemi oturur dizi seyreder insan modeli oldum ya niyeyse...

12.57

2 comments:

ikinehir said...

yarın sınav olmasını
benim henüz
%5 lik bir kısıma çalışmamı (kütüphanede uyudum)
ve şu an dışişleri bakanlığının sitesinde
yenizelanda türkiyeden vize istiyor mu
diye bakıyor olmamı
nasıl açıklayabiliriz?

eylul said...

cevap veriyorum açıklayamayız:))
Ya da deneriz final dönemi insanı kendinden alienate ediyor insan olmaya çalışıyorsun tekrar.

Nietzsche ile hegeli karşılaştıracağına Marxla hegeli karşılaştıran deli insanım ben.